Sepatah dua kata ..

DARI DAPUR CHOMEY ALEEN AIREISH~..~
SHARING IS CARING ~..~
MAKING YOUR DAYS TASTE BETTER~..~

Assalamualaikum & selamat datang Aleen ucapkan kepada anda semua kerana sudi singgah di sini di Dapur Chomey Aleen Aireish.. Aleen kongsikan resepi-resepi simple sahaja tapi menarik.. sangat mudah untuk dicuba dan rasanya tip top sedap tau.. semua resepi yang dikongsikan tu Aleen dah pun cuba terlebih dahulu .. Jadi jangan ragu-ragu, jangan segan-segan nak mencuba.. sudi-sudilah jadi Follower Aleen juga yer.. BOLEH SIGN IN BY EMAIL di bawah ni.. sebagai tanda terima kasih & sokongan anda pada Aleen untuk terus berkarya.. di samping itu Aleen nak tambah kenalan juga tak kira di mana anda berada.. Hepi Visit My Blog ya..

Followers

Sunday 25 November 2012

JOM BELAJAR BUAT KOTAK KEK BARBIE DOLL

Hari ni terasa nak sharing dengan kawan-kawan mcm mana nak sediakan kotak kek untuk masukkan kek yang tinggi supaya tak rosak... di antara kek yg tinggi BARBIE DOLL kek kan...

Sebelum aleen sharing step by step di blog aleen ni, aleen nk say, most thank you to kawan2 masakan dari group masakan di facebook.. hasil perkongsian info mereka semua dapatlah aleen buat eksperimen ni..

tarraaaaaaaaaaa dh jadi eksperimen sebentar tadi... siapa rasa nk sharing or nk tag utk simpan / rujukan pic ni.. silakan... sama2 sharing ilmu.... kan!!! ♥ ♥ ♥

STEP PILIHAN KE-2 :
kotak keras ada penutup tu, u all TERBALIKKAN aje.. tutupnya ke bawah, badan kotak di atas.. so senang kek nak move IN & OUT dan utk kukuhkan kedudukan kek tu pula, guna double side tape gam sebelum letak papan kek..






by ~ Aleen Aireish

Bahan yang perlu ada
2 pcs kotak kek sama size
double side tape

Cara-Cara :


boleh refer DI SINI JUGA sila klik ajer...





SELAMAT MENCUBA


2 comments:

  1. Assalam Aleen, semoga sihat. Akk ada share link ini di Group Pencinta Kek.

    ReplyDelete
  2. waalaikummussalam kak,
    silakan kak moga dpt membantu..

    ReplyDelete

hv fun with my cute photo